نرم افزار جامع و کاربردی HSE طراحی، ساخت و اجرایی شد

شانا_ گروه گاز: نرم افزار جامع و کاربردی HSE در شرکت گاز استان هرمزگان طراحی، ساخت و اجرایی شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در حاشیه نمایشگاه نوزدهم نفت با اعلام این خبر به خبرنگار شانا گفت: واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز این استان پس از برگزاری مانورهای متعدد درون و برون سازمانی و بازدید های متوالی از ایستگاهها و مناطق حادثه خیز، نرم افزار جامع و کاربردی HSE را طراحی، ساخت و اجرایی کرده است.

حیدر پروین افزود: این نرم افزار به صورت LOCAL  و با پلتفرم ویندوز طراحی شده است.

وی اظهار کرد: این نرم افزار 2 هزار و 500 نفر را پشتیبانی می کند و در آن از تکنولوژی WPF استفاده شده که می تواند محیط گرافیکی جذاب و ویژه ارائه دهد.

وی ادامه داد: نرم افزار HSE شامل 4 بخش بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل همراه با زیر مجموعه های آن است.

به گفته وی، شرکت گاز استان هرمزگان این نرم افزار را به صورت رایگان به واحدهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست سایر سازمانها ارائه می دهد.

 

کد مطلب 216883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =