استقبال ایرانی ها از فناوریهای نوین صنعت نفت قابل تحسین است

شانا _ گروه بین الملل: مدیر توسعه بازرگانی شرکت الترم آلمان استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه نفت و گاز ایران از فناوریها و خدمات جدید مهندسی در صنایع نفت و گاز جهان را تحسین کرد.

توبیاس بانگرت در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: شرکت الترم  بیش از 13 سال از طریق همکاری با طرف ایرانی، شرکت نوآوران توان و کنترل در بازار نفت و گاز ایران حضور داشته است.

وی افزود: با وجود تحریمها، همکاری مابا بخشهای نفت و گاز ایران ادامه داشته و روابط بسیار مطلوبی با ایرانی ها داریم و بازار ایران در صنایع نفت و گاز برای ما بسیار مهم است.

مدیر توسعه بازرگانی شرکت الترام تصریح کرد: تجهیزات و خدمات مهندسی شرکت الترم با بیش از 30 سابقه فعالیت در زمینه تولید و تامین تجهیزات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، از شرق تا غرب و در بازارهای آمریکای شمالی گسترده شده است و ما نیز حضور فعالی در بازار خاورمیانه داریم.

بانگرت با اشاره به تمایل و علاقه مندی بازدید کنندگان نسبت به فناوری های جدید گفت: در طول برگزاری نمایشگاه شاهد استقبال خوبی از غرفه شرکتمان بوده ام  و امیدوارم که بتوانیم در زمینه تامین تجهیزات و ارائه خدمات مهندسی ارتباطات خوبی داشته باشیم.

نماینده شرکت الترم عنوان کرد: دستیابی به ارتباطات جدید یکی از دلایل اصلی حضور هر ساله ما در این نمایشگاه به شمار می رود زیرا چنین رویدادهایی بهترین فرصت برای یافتن بازارها و مشتریان جدید به شمار می رود.

وی تصریح کرد: ما در نمایشگاه نفت ایران شاهد حضور متخصصان و افرادی بوده ایم که به طور شخصی برای رفع نیازها و حل مشکلاتشان مراجعه می کنند و علاقه مندبه آشنایی و استفاده از فناوری های نوین هستند.

بانگرت درباره فرق نمایشگاه نفت ایران با رویدادهای مشابه در حوزه خلیج فارس گفت: نمایشگاه های نفت و گاز کشورهای حوزه خلیج فارس با وجود این که شاید از لحاظ  برگزاری کیفیت بهتری داشته باشند اما تنها یک شوی تبلیغاتی است در حالی که در نمایشگاه نفت تهران ما شاهد حضور افرادی هستیم که می آیند و  خواهان استفاده از فناوری ها و تجارب مهندسی ما در پروژه هایشان هستند.

مدیر توسعه بازرگانی شرکت الترم گفت: ما خواهان توسعه همکاری با ایرانی ها و گسترش حضور خود در بازار ایران هستیم و برای بازاریابی بیشتر تلاش می کنیم و نسبت به آینده حضور خود در بازار نفت و گاز ایران خوشبینم.
کد خبر 217063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =