مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی، محسن امیریان را به عنوان مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، رکن الدین جوادی در این حکم با اشاره به جایگاه، اهمیت و حساسیت این مسئولیت در قدرشناسی از ساکنان مقیم در مناطق توسعه ای و عملیاتی نفت و فراهم کردن شرایط بهبود مستمر زندگی آنان، بر ضرورت رسیدگی به مسائلی از جمله، تدوین برنامه های راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طرح های توسعه ای و عمرانی مناطق مطابق با امکانات و اهداف شرکت ملی نفت ایران تاکید کرده است. 

مطالعه و بررسی طرحها و پروژه ها با اولویت بندی مناطق محروم تر و رسیدگی به طرح هایی که در سفرهای مقام معظم رهبری از فوریت ویژه ای برخوردار بوده است، همچنین برآورد و تعیین بودجه مورد نیاز عملیات طرح در قالب برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور با همکاری و هماهنگی برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و نظارت بر تامین، تخصیص و تسهیم بودجه و اعتبارات لازم برای پروژه های هر طرح با توجه به نیاز پیش بینی شده از دیگر موارد مورد تاکید جوادی در این حکم انتصاب به شمار می رود. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به مجری جدید طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب یادآور شده است: برنامه ریزی، هدایت، راهبری و نظارت بر اجرا، تکمیل، راه اندازی و به ثمر رساندن پروژه های توسعه ای در مناطق نفتخیز، برقراری ارتباط مستمر و ایجاد رویه حرفه ای و منطقی با سازمانها، نهادها و مسئولان محلی و ارائه نظارت و پیشنهادات برای رفع مسائل و مشکلات در جهت محرومیت طزدایی از مناطق نفتخیز ضرورت دارد. 

بر این اساس مقرر شده است مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز ظرف مدت یکماه، گزارشی از وضعیت برنامه ها و چگونگی ارتقا و بهبود کارها تهیه و ارائه کند. 

مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت منصوب شد

رکن الدین جوادی در حکم جداگانه ای ضمن قدردانی از تلاشهای محمدرضا منشور در مدت زمان تصدی مسئولیت طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز، وی را به عنوان مشاور خود در بررسی و ساماندهی ساختار توسعه ای شرکت ملی نفت ایران در بخش مهندسی و ساختمان منصوب کرد.

وی در این حکم انتصاب خطاب به منشور اظهار امیدواری کرد، وی بتواند در سمت جدید با شناسایی مشکلات موجود، در تعریف جایگاه و فرایندهای مورد نیاز این امر موفق باشد. 

بر پایه این گزارش، محمدرضا منشور پیش از این به عنوان مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز فعالیت می کرد.

 

کد خبر 218898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =