جابه جایی 38 دستگاه حفاری خشکی در سطح کشور

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران از انجام 38 عملیات جابجایی دستگاههای حفاری خشکی این شرکت در مناطق مختلف کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب محمدرضا قنوات گفت: میانگین مدت زمان جابجایی هر دستگاه حفاری حدود هشت و هیجده صدم روز بوده است.

 

وی با بیان این که مسافت طی شده در این مدت سه هزار و 435 کیلومتر ثبت شده است، افزود: جابجایی دستگاههای حفاری از سوی گروههای مجرب عملیاتی با رعایت استانداردهای خاص و ایمن در جاده ها انجام می شود.

 

قنوات اظهار کرد: از ویژگیهای جابجایی دستگاههای حفاری در مدت پیش گفته نقل و انتقال همزمان 12 دکل از یکم تا هفدهم فروردین ماه بود که با وجود محدودیتهای ترافیکی در جاده ها این اقدام در جهت شتاب بخشیدن به عملیات حفاری چاهها بسیار اهمیت داشت.

 

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: در اردیبهشت ماه نیز تراکم جابجایی داشتیم و همزمان 13 دکل در محورهای مختلف منتقل شد که همت و تلاش مجموعه دست اندرکار در این زمینه جای قدردانی دارد.

 

وی گفت: عملیات جابجایی دستگاههای حفاری با استفاده از خودروهای کشنده فوق سنگین و سنگین با همکاری اداره های راه و ترابری استانها و پلیس راه کشور انجام و برای نقل و انتقال هر دستگاه ١٠٠ تا ١٢٠ دستگاه تریلر به کارگیری می شود.

 

قنوات توضیح داد: این اداره کل شش اداره با عنوان مهندسی، تعمیرات، بازرسی فنی، خدمات پشتیبانی و امور اداری و اداره سوخت زیرمجموعه دارد.

 

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران افزود: مهمترین بخش فعالیت این مجموعه، جابجایی بیش از ٧٠ دستگاه حفاری، سوخت رسانی و انتقال کالا و مواد به این دستگاهها در موقعیتهای مختلف، نقل و انتقال زمینی کارکنان ستادی و اقماری و ارائه خدمات جانبی است.

 

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکتهای بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز تمرکز دارد و عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی آن در مناطق خشکی و دریایی استانهای نفتخیز کشور ارائه می شود.

کد خبر 220650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =