۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
  • کد خبر: 224329
پیشرفت ساخت بیمارستان گچساران به 60 درصد رسید

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از پیشرفت 60 درصدی ساخت بیمارستان گچساران خبر داد و بر ضرورت اختصاص اعتبار برای اجرای این پروژه تاکید کرد.

به گزارش شانا، براساس اعلام روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بازدید احمد کفاشی، مسئول دفتر معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی ساخت بیمارستان 64 تختخوابی صنعت نفت گچساران، اختصاص اعتبار باهدف شتاب بخشی در روند اجرایی این پروژه را خواستار شد.

تندر با توجه به فرسودگی ساختمان فعلی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: شتاب در روند ساخت، تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان 46 تختخوابی همراه با رعایت استانداردهای مورد نیاز، ضروری است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه با اشاره به اجرای طرح نظام سلامت در کشور، این طرح را گامی مؤثر و ماندگار در ارتقای سطح ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح پزشکان طرف قرارداد با دانشگاه‌های علوم پزشکی از مزایای مطلوبی بهره‌مند شده‌اند که این مزایا به پزشکان نفت تعلق نمی‌گیرد.

تندر با شرح خواسته‌های پزشکان پرکیس (حق الزحمه کار اضافی) طرف قرارداد بهداشت و درمان نفت گچساران، اندیشیدن تمهیدات مناسب و در نظر گرفتن مزایای بهتر برای پزشکان پرکیس با هدف افزایش انگیزه و خدمات‌رسانی در حوزه نفت را خواستار شد.


کد خبر 224329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =