به گزارش خبرنگار شانا، محسن پاکنژاد امروز (چهارشنبه، سوم تیر) در بدو ورود به هند برای شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت انرژی کشورهای عضو گروه بریکس، گفت: ایران و هند قرنهاست که روابط تاریخی بلندمدتی با یکدیگر دارند.
وی با اعلام اینکه در دیدارهای دوجانبه و در نشست وزیران نفت و انرژی اعضای گروه بریکس گفتوگو خواهم کرد، افزود: پس از پایان این نشستها، درباره مسائل مطرحشده از جمله تحریمها توضیحات بیشتری ارائه میدهم.
وزیر نفت با اشاره به اعطای معافیت ۶۰ روزه تحریمهای نفتی ایران بر اساس تفاهمنامه ایران و آمریکا تصریح کرد: مسیر خود را ادامه میدهیم و اکنون برای گسترش روابط با هند در همه زمینهها بهویژه در بخش انرژی آماده هستیم.
نظر شما