اعتماد بازنشستگان با اجرای دقیق شیوه‌نامه پرداخت حقوق تقویت می‌شود

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت البرز با استقبال از ابلاغ شیوه‌نامه پرداخت حقوق و مزایای صندوق بازنشستگی صنعت نفت تأکید کرد: اجرای دقیق مفاد این شیوه‌نامه می‌تواند اعتماد بازنشستگان را تقویت و به اصلاح ساختار مالی صندوق کمک کند.

علی‌احمد فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با قدردانی از محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت؛ صدیقه خزایی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و عضو هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت، همچنین دیگر اعضا برای تدوین و ابلاغ شیوه‌نامه پرداخت حقوق و مزایای صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق بازنشستگی صنعت نفت در سال ۱۳۲۶ تأسیس شده است و هریک از کارکنان این صنعت طی سال‌های خدمت خود بخشی از حقوقشان را به‌عنوان حق عضویت به این صندوق پرداخت کرده‌اند. ازاین‌رو، این صندوق متعلق به شاغلان، بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت است و ماهیتی غیردولتی دارد.

وی ادامه داد: شیوه‌نامه‌ای که به‌تازگی ابلاغ شده، برای نخستین بار با هدف ایجاد نظم در پرداخت‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حفظ منابع صندوق و رعایت سقف پرداخت حقوق و مزایا تدوین شده است و می‌تواند گامی مؤثر در اصلاح ساختار مالی صندوق باشد.

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت البرز با اشاره به برخی مشکلات سال‌های گذشته گفت: بازنشستگان در سال‌های گذشته راهکارهای متعددی برای برون‌رفت از این شرایط ارائه کرده‌اند.

فخرالدین همچنین گفت: یکی دیگر از درخواست‌های همیشگی بازنشستگان، فراهم‌شدن زمینه بهره‌گیری از ظرفیت فرزندان بیکار بازنشستگان است.

وی در پایان تصریح کرد: شیوه‌نامه ابلاغ‌شده را به‌دقت مطالعه کرده‌ام و معتقدم اگر مفاد آن به‌طور کامل و دقیق اجرا شود، می‌تواند رضایت بخش قابل‌ توجهی از بازنشستگان را جلب کند و گامی مؤثر در افزایش اعتماد و اصلاح روندهای موجود باشد.

کد مطلب 2256397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =