مانور آمادگی و واکنش در شرایط بحرانی نیروهای امدادی شرکت گاز در امیدیه

مانور آمادگی و واکنش در شرایط بحرانی نیروهای امدادی و تعمیراتی شرکت گاز در شهرستان امیدیه در استان خوزستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب رئیس اداره گاز امیدیه هدف از انجام این تمرین را بررسی توان اجرایی و میزان سنجش افراد در مقابله با حوادث و پیشامد های طبیعی و غیر مترقبه عنوان کرد.

داریوش امیریان افزود: در این مانور که در ایستگاه تقلیل فشار گاز طبیعی شهر برگزار شد، رعایت همه اصول فنی و ایمنی، هماهنگی میان واحد های عملیاتی، آشنایی افراد با شبکه و انتقال تجهیزات مورد نیاز  در محل حادثه، توانایی عملیاتی در مهار فوران گاز و راه اندازی دوباره ایستگاه در شرایط بحرانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این تمرین نتایج قابل توجهی در زمینه کاربردی، دستورعملها، روشهای بکارگیری تجهیزات و امکانات، آمادگی نیروهای انسانی در حوزه تجهیزات ایمنی، هماهنگی اقدامات واحدها، کنترل خسارت  و کاهش خطرات به دست آمد.

رئیس اداره گاز شهرستان امیدیه با اشاره به موفقیت کامل در نحوه برگزاری تمرین آمادگی در مقابله با رخدادهای طبیعی و غیر مترقبه، گفت: این مانور چند مرحله داشت که شامل ایمن سازی، اطفاء حریق، امدادرسانی به مصدومان، تعمیرات و  برقراری گاز شهری بود.

در جریان برگزاری این مانور نیروهای عملیاتی شرکت گاز استفاده بهینه همراه با رعایت نکات و اصول ایمنی در مصرف گاز شهری را به شهروندان متذکر شدند.

کد خبر 226508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =