نخستین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران برگزار می‌شود

همایش دو روزه بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران با حضور و مشارکت استادان، کارشناسان، دانشجویان و فعالان فرهنگی داخلی و استادان برجسته خارجی روز چهارشنبه در سالن اصلی برج میلاد آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نخستین کنفرانس بین‌المللی سواد رسانه‌ای در ایران، روز چهارشنبه 30 مهرماه در سالن اصلی برج میلاد برگزار خواهد شد.

این همایش، با همکاری نهادهای مسئول از جمله مجلس شورای اسلامی، مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال) قوه قضاییه(مرکز آمار و فناوری اطلاعات) شهرداری تهران، شرکت مخابرات ایران، موسسه همشهری، پلیس فتا، دانشگاه تهران، شبکه جام جم، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه آموزش و غیره برگزار می‌شود.

 این همایش دو روزه با حضور و مشارکت استادان، کارشناسان، دانشجویان و فعالان فرهنگی داخلی و استادان برجسته خارجی و با هدف هم افزایی نقش سازمانها و رسانه‌ها در عمومی سازی آموزش سواد رسانه‌ای و بازخوانی تجارب موفق گذشته در زمینه آموزش سواد رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

این کنفرانس، محصول تلاش گروه پژوهشی سواد رسانه‌ای و تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور خواهد بود. موضوع اصلی کنفرانس بازخوانی و انتقال تجارب آموزش عمومی سواد رسانه‌ای است، البته مباحث و مسائل دیگری نیز در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است: به شرکت کنندگان در این کنفرانس گواهینامه بین‌المللی از دانشگاه ایتاکا اعطا خواهد شد.

کد خبر 227131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =