تدوین برنامه بلند مدت تعمیرات خشکی در حفاری شمال

مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال از تدوین برنامه کوتاه مدت، یک ساله و بلند مدت 5 ساله در مدیریت نگهداری و تعمیرات خشکی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، سیروس طهماسبی زاده درباره مهمترین اهداف و چشم انداز پنج ساله این مدیریت گفت: خودکفایی درانجام تعمیرات اساسی دستگاههای حفاری شامل بازسازی و بهسازی دستگاهها، ارائه خدمات تعمیراتی دستگاههای حفاری به دیگر شرکتهای حفاری خصوصی، ایجاد مرکز تعمیرات تخصصی در اهواز Service Center  و ارائه خدمات در قالب تعمیرات و آموزش تخصصی از مهمترین اهداف و چشم انداز 5 ساله این مدیریت است.

وی با تاکید بر این که پایگاه پشتیبانی اهواز نقشی کلیدی و اساسی در عملیاتی کردن برنامه ها و تحقق اهداف میان مدت و بلند مدت مدیریت نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال دارد، افزود: در طول یک سال اخیر کارهای مطلوبی از سوی مدیریت نگهداری و تعمیرات خشکی شرکت حفاری شمال در پایگاه اهواز انجام شده است.

طهماسبی زاده با اشاره به کارهای انجام شده و در دست اجرا در کارگاه تعمیرات پایگاه پشتیبانی اهواز عنوان کرد: تعمیر تجهیزات از قبیل ترمز برقی، تاپ درایو، ایرهوست، آچار هوا، تعمیر نیمه اساسی پمپ گل و تاپ اورهال موتورهای کاتر پیلار از جمله کارهای صورت گرفته توسط واحد نگهداری و تعمیرات خشکی است.

مدیر نگهداری و تعمیرات خشکی حفاری شمال به بازسازی دکل 117 NDC در سال گذشته اشاره کرد و افزود: بازسازی این دکل نمونه بارزی از توانمندی تعمیرات به خصوص بخش تعمیرات است که برای نخستین بار و بدون نیاز به استفاده و بهره مندی از پیمانکاران خارج از شرکت در طول مدت 2 ماه کار و تلاش بی وقفه انجام شد.

 

کد خبر 231793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =