۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر: 234888
معرفی 417 مدیر، کارمند و بازنشسته نمونه صنعت نفت

معاون وزیر نفت در امور توسعه منابع انسانی از انتخاب 417 نفر مدیر، کارمند و بازنشسته نمونه در جشنواره شهید رجایی صنعت نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، کریم سلحشور، معاون وزیر نفت در امور توسعه منابع انسانی صبح امروز (سه شنبه 21 بهمن) در مراسم پاسداشت مدیران و کارکنان نمونه ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با اشاره به آغاز به کار جشنواره شهید رجایی صنعت نفت در سال 1377، گفت: هم اکنون فرآیند انتخاب مدیران و کارکنان نمونه در این جشنواره از طریق سامانه اینترنتی و در 11 مرحله انجام می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس نتایج به دست آمده پارسال در جشنواره شهید رجایی، 86 مدیر، 311 کارمند و 20 بازنشسته نمونه انتخاب شده اند.

وی افزود: در این میان ستاد وزارت نفت، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ترتیب در بخش مدیران 8،13،46،15 و 4 مدیر نمونه داشته اند.

سلحشور همچنین تصریح کرد: وزارت نفت و شرکتهای تابعه در جشنواره شهید رجایی صنعت نفت در بخش کارکنان نمونه 313 نفر نیروی انسانی نمونه داشته اند.

معاون وزیر نفت با اشاره به جایگاه نخست وزارت نفت در جشنواره پارسال شهید رجایی، گفت: دستیابی به این جایگاه نتیجه مجاهدتهای یکایک زنان و مردانی است که در شبکه فراگیر صنعت نفت کشور فعالیت می کنند.

کد خبر 234888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =