بنزین توزیعی در جایگاههای سوخت کشور نیازی به مکمل ندارد

بنزین و فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاههای سوخت، به هیچ گونه مکمل نیاز ندارد.

سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به خبرنگار شانا، گفت: فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاههای سوخت سراسر کشور از نظر کیفیت، دارای استاندارهای لازم و کافی شرکت ملی پالایش و پخش است و به هیچ گونه مکملی نیاز ندارد.

داوود عربعلی با اشاره به فروش "غیر مجاز" انواع مکملهای سوخت در برخی از جایگاهها تصریح کرد: شرکت ملی پخش به همه جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی کشور، اعم از شرکتی و اختصاصی به صراحت اعلام کرده که فروش مکملها، خارج از قوانین این شرکت است.

وی درباره استفاده نکردن از مکملهای سوخت عنوان کرد: بهترین راه برای جلوگیری از عرضه این گونه محصولات، اطلاع رسانی به مردم و بالا بردن سطح آگاهی آنها در این زمینه است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز همسو با این مهم، تاکنون  مصاحبه های متعددی را در رسانه های کشور منتشر کرده است.

به گفته وی، در صورت مشاهده فروش و عرضه مکملها به عناوین مختلف، با جایگاه مربوط برخورد و به طور قطع این مسئله در امتیاز دهی به آن  اثرگذار خواهد شد.

عربعلی تاکید کرد: در صورت تکرار فروش مکمل در جایگاه، این موضوع در کمیته تخلفات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بررسی می شود.

وی فعالیت سامانه 09627 شرکت ملی پخش را پل ارتباطی این شرکت با مردم خواند و گفت: وظیفه این سامانه رسیدگی به هرگونه ابهام، شکایت و یا پرسش در زمینه جایگاهها، کارت سوخت و فرآورده های نفتی است؛ به گونه ای که مسائل مطرح شده از سوی افراد را ظرف 72 ساعت پیگیری و نتیجه را به آنها اعلام     می کند.

به گزارش شانا،،هیچ کدام از مواردی که به عنوان فواید مکملهای سوخت عنوان می شوند، برای سازمان ملی استاندارد نیز اثبات نشده است.

کد خبر 238146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =