واگذاری 75 هزار بخاری برقی به جمعیت هلال احمر کشور

شرکت ملی گاز ایران بر اساس موافقت هیئت مدیره این شرکت بیش از 75 هزار و 165 دستگاه بخاری برقی و نفتی را به جمعیت هلال احمر واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، امروز (سه شنبه، پنجم آبانماه) در آیین امضای این موافقتنامه گفت: این تعداد بخاری از طریق سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در مواقع بحرانی و به وجود آمدن حوادثی که منجر به قطع گاز مشترکان می شود، در کشور توزیع خواهد شد.

محمدرضا غروی افزود: این شرکت با هدف پشتیبانی و حمایت از مشترکان گاز طبیعی، از سالهای گذشته اقدام به خرید بخاریهای برقی و نفتی کرده بود تا در شرایط بحرانی و هنگام بروز حوادثی که منجر به قطع گاز مشترکان می شود، این بخاریها در کشور توزیع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در هنگام به وجود آمدن حوادث، جمعیت هلال احمر در صدر خدمت رسانی به مردم قرار دارد، طبق مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران مقرر شد، این بخاریها به سازمان هلال احمر تحویل تا در مواقع بحرانی از طریق این سازمان در مناطق آسیب دیده توزیع شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به این که هم اکنون بیش از یکهزار شهر و 17 هزار روستای کشور به شبکه سراسری گاز متصل است، اظهار کرد: سهم 70 درصدی گاز در سبد انرژی کشور و برخورداری 22 میلیون خانوار کشور از این سوخت پاک، نشان دهنده اهمیت و نقش موثر گاز طبیعی در ایجاد رفاه و آسایش مردم کشورمان است، بنابراین این شرکت خود را موظف می داند در مواقع بحرانی نیز همواره یار و همراه هموطنان باشد.

غروی با آرزوی این که هیچگاه شاهد به وجود آمدن حادثه و بحرانی در کشور نباشیم، از همکاری سازمان هلال احمر کشور در اجرای این طرح قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن قدردانی از نگاه آینده نگرانه شرکت ملی گاز ایران به منظور کمک به مردم در مواقع بحرانی، گفت: با افزایش چنین اقدامهایی در سطح سایر سازمانها و وزارتخانه ها بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

ناصر چرخ ساز با بیان این که سایر سازمانها نیز باید انجام چنین اقدامهایی را الگو قرار دهند، افزود: استفاده از ظرفیتهای داوطلبانه منجر به افزایش سطح آمادگی جمعیت هلال احمر در پاسخدهی به حوادث خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدوارم سازمان هلال احمر نیز بتواند این مسئولیت را به نحو احسن انجام داده و اعتماد شرکت ملی گاز ایران را جلب کند.

کد خبر 249054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =