به کارگیری روزآمدترین دستگاه سیمانزنی چاههای نفت وگاز

با انجام تغییرات اساسی و ارتقای کیفی سیستمهای یک دستگاه سیمانزنی، این تجهیز در ردیف روزآمدترین دستگاههای پمپ تراک بخش خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران قرار گرفت.

به گزارش شانا، علی نجمی مقدم، رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: این دستگاه به همت متخصصان و کارشناسان این واحد نخستین بار در این سطح بازسازی و ارتقای کیفیت یافته و همانند جدیدترین دستگاهها از این نوع وارد چرخه عملیات میدانی شده است.

نجمی مقدم با اشاره به بومی‌سازی دستگاههای سیمانزنی چاهها در سالهای اخیر از سوی این شرکت با همکاری شرکتهای بخش خصوصی داخلی، افزود: روزآمدکردن این دستگاه در سطحی صورت گرفته که آن را با جدیدترین پمپ تراکهای مورد استفاده در شرکتهای بزرگ حفاری در جهان قابل رقابت می‌ کند.

وی اظهارکرد: تغییرات اساسی و ارتقای کیفی تجهیزات اصلی دستگاه از جمله موتورها و گیربکس آن در مدت چهارماه با استفاده از تجربیات پیشکسوتان صنعت حفاری و کاربست مدیریت دانش از سوی تیمی جوان انجام شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

نجمی مقدم توضیح داد: افزایش قابلیت، اطمینان بالا، آسان‌سازی کاربری و نگهداری وتعمیرات، کارآیی بیشتر نسبت به دستگاههای مشابه و برطرف کردن نواقص فنی که در حین سالها استفاده از این نوع دستگاهها شناسایی شده بود، از جمله شاخصهای قابل توجه در این ارتباط است.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با بیان این‌که هم‌اکنون حدود 70 پمپ تراک در حوزه مدیریت خدمات فنی شرکت در مدار عملیات قرار دارند، گفت: نوسازی و ارتقای کیفی دیگر دستگاهها نیز در دستور کار قرار گرفته و به تدریج انجام می‌شود.

کد خبر 250421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =