سوخت خودرو زائران کربلا در محورهای مواصلاتی کشور تامین شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از آمادگی کامل ناوگان سوخت رسانی در موسم اربعین امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش شانا، سید ناصر سجادی با تاکید بر این آمادگی، افزود: مناطق اهواز، آبادان و ایلام به عنوان استانهای هدف و مناطق لرستان،کرمانشاه، همدان، کردستان و  مرکزی به عنوان استانهای معین آماده تامین سوخت مورد نیاز زائران کربلای معلا هستند.

وی گفت: پیرو هماهنگی با وزارت کشور،سپاه پاسداران،شهرداریها و شرکت واحد اتوبوسرانی، زیرساختهایی ایجاد شده است تا تامین سوخت زائران در مسیر حرکت زائران بدون مشکل انجام شود.

سجادی تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی مطلوب، همچنین سوخت رسانی بموقع و بدون وقفه در این ایام (موسم اربعین) هفت جایگاه سیار سوخت در نقاط مرزی مهران (چهار مورد) چذابه (دو مورد) و شلمچه (یک مورد) در مسیر رفت و برگشت زائران پیش بینی شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،،طبق مصوبه،عرضه گازوییل به اتوبوسهای شرکت واحد و شناور مسافربر در خرمشهر با نرخ هر لیتر سه هزار ریال انجام می شود.

وی اظهار کرد: عرضه این فرآورده نفتی با استفاده از کارتهای سوخت ویژه در مجاری عرضه امکان پذیر است.

سجادی درباره تامین گاز سیلندری (ال پی جی) نیز گفت: در این مورد با انجمن صنفی شرکت توزیع کننده گاز مایع هماهنگی شده است تا این سوخت به منظور استفاده در موکبها و آشپزخانه های شهرهای مسیر زائران به میزان کافی تامین شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران موجودی سوخت انبارها و مجاری عرضه استانهای هدف و معین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بنزین موتور، نفت سفید و نفت گاز به مقدار کافی در انبارهای نفت در این استانها ذخیره شده است.

سجادی، اعزام ناوگان تانکرهای سیار سوخت رسان با ظرفیت یک تا سه هزار لیتر را به استانهای هدف و ایجاد گشتهای نظارتی و کنترلی در مسیرهای مواصلاتی مرتبط با این استانها از دیگر اقدامهای انجام شده برای رفاه حال زائران عنوان کرد.

کد خبر 251112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =