40 میلیون لیتر نفت سفید در تربت حیدریه توزیع شده است

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربیت حیدریه، از ابتدای امسال تا پایان آبانماه، نزدیک به 40 میلیون لیتر نفت سفید در این منطقه توزیع کرده است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه در توضیح این مطلب، گفت:از ابتدای امسال تا پایان آبانماه، 39 میلیون و 972 هزار لیتر نفت سفید توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، 14 درصد کاهش داشت.

مجتبی دلبری با بیان این که توسعه شبکه گازرسانی و پایش مصرف کنندگان واقعی از عوامل مهم کاهش مصرف نفت سفید بوده است، ادامه داد:با توجه به تمهیدات پیش بینی شده و ذخیره سازی مناسب، هیچ مشکلی در تامین سوخت زمستان نخواهیم داشت؛ ضمن این که مصرف بهینه سوخت، وظیفه ای ملی برای عموم هموطنان است که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی درباره نظارت بر فروشندگیهای سوخت نیز گفت: به دنبال کاهش چشم افسای دما، گروههای نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این منطقه با حساسیت بیشتری از فروشندگیهای روستایی بازدید می کنند و هم اکنون 196 فروشندگی در منطقه تربت حیدریه فعال هستند.

دلبری تصریح کرد: به منظور ذخیره سازی سوخت مصرفی در فصل سرد سال،از ابتدای امسال برای هر خانوار یکهزار و 320 لیتر نفت سفید سهمیه ای در چهار نوبت اعلام شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه در ادامه به توزیع بیش از 104 هزار کالا برگ در مرحله نخست اجرای هدفمندی یارانه ها در این منطقه اشاره و اظهار کرد: در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، با پایش مصرف کنندگان واقعی نفت سفید کالابرگ توزیع شده، 150 درصد کاهش و شمار کالابرگهای توزیعی نیز به 42 هزار قطعه کاهش یافت.

وی با بیان این که کالابرگهای توزیع شده در مرحله دوم در سامانه تجارت آسان ثبت و به صورت سیستمی توزیع شده است، افزود:این شیوه توزیع موجب شده است تا هم امکان کنترل برگشت به شکل مکانیزه فراهم شود و هم در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نقش آفرین باشد.

کد خبر 251674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =