ایران پس از تحریم به بازاری جذاب برای خدمات پتروشیمی بدل می شود

نماینده یک شرکت دانمارکی اعلام کرد که با پایان تحریمها، ایران به بازاری جذاب برای خدمات و فناوریهای صنعت پتروشیمی بدل خواهد شد.

پر کی. باکرود، از مدیران شرکت دانمارکی هالدور تاپسو امروز (یکشنبه، ٢٢ آذرماه) در حاشیه برگزاری دوازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد که پس از پایان تحریمها، ایران به بازاری جذاب برای خدمات و فناوریهای صنعت پتروشیمی بدل می شود.

باکرود گفت: به باور من بزودی ایران به یک بازار بسیار مهم برای ما بدل می شود و این اهمیت روز افزون خواهد شد و دعا می کنیم که همه چیز در نیمه نخست سال 2016 به حال عادی بازگردد.

این مدیر دانمارکی با اشاره به ذخایر غنی نفت و گاز ایران، گفت: چارچوب موجود برای توسعه صنعت پتروشیمی ایران، فوق العاده است.

باکرود یادآور شد که سرمایه گذاری خارجی می تواند به شتاب بخشیدن به توسعه صنعت پتروشیمی ایران کمک کند و گفت: به گمان من، راه حل احیای صنعت پتروشیمی ایران، نیازمند همکاری شرکتهای ایرانی با شرکتهای خارجی است؛ این کار به زمان احتیاج دارد اما این همایش یک نقطه آغاز محسوب می شود.

همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) در روزهای ٢٢ و ٢٣ آذرماه در محل سالن همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جریان است.

کد خبر 251686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =