به گزارش شانا، تغییرات ایجاد شده در دستگاه پمپ تراک شامل خارج کردن دستگاه از حالت SKID MOUNTED به حالت TRAILER MOUNTED ، طراحی و نصب سیستم هیدرولیک شامل نصب دو دستگاه پمپ هیدرولیک، موتور هیدرولیک و مخزن هیدرولیک، طراحی و نصب پمپ گریز از مرکز برای اختلاط دوغاب سیمان و ایجاد فشار مثبت جهت تغذیه پمپها در دبی بالا است.
طراحی و نصب سیم گردش دوغاب سیمان، تغییر و نوسازی مسیرهای فشار ضعیف ورودی و خروجی پمپها و مخازن، تغییر مدار فرمان شیرهای 4 اینچ از حالت دستی به نیوماتیک و طراحی و ساخت FRAC VALVE جدید که اشکالات و وقفههای مدل قدیمی را برطرف میکند از دیگر تغییرات ایجادشده روی این دستگاه است.
پس از انجام طراحیهای یادشده بویژه نصب سیستم هیدرولیک و پمپهای گریز از مرکز این امکان میسر شد که از پمپ تراک به عنوان پمپ تراک اسیدکاری/سیمانکاری به صورت مستمر در عملیات نفت و گاز استفاده شود.
پس از قرار گرفتن پمپ تراک02 در چرخه عملیات و بازدهی مناسب این دستگاه، همان طور که برای دستگاههای03 و 04 کنترل کابین طراحی شده بود تصمیم به طراحی و ساخت کنترل کابینی، برای پمپ تراک 02 نیز گرفته شد.
نصب کابین برای این پمپ تراک باتوجه به ارتفاع دستگاه باعث ترافیکی شدن آن میشد، که این امر موجب ایجاد محدودیتهایی برای جابجایی دستگاه میشد، بنابراین، کارشناسان با ارائه طرحی مناسب و با تکیه بر توانایی بالقوه واحد تعمیرات، کابینی با سقف متحرک طراحی شد.
نظر شما