برنامه ریزی برای گازرسانی به 200 روستای استان مازندران در سال 95

پروژه گازرسانی به 200 روستای استان مازندران با بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبار در سال 95 انجام می شود.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با بیان این که هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 88 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند، گفت: امسال 75 هزار خانوار در استان مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 200 هزار مشترک در استان مازندران از گاز طبیعی بهره مند شده اند که شامل 99 درصد جمعیت شهری و بیش از 88 درصد جمعیت روستایی می شود.

وی افزود: مازندران رتبه نخست تعداد روستاهای گازرسانی شده در کشور را به خود اختصاص داده که این موضوع با حمایت دولت تدبیر و امید و تلاش کارکنان شرکت گاز مازندران محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به این که گازرسانی به روستاهای صعب العبور در دستور کار قرار دارد، گفت: زیر ساختهای لازم برای گازرسانی به شهرهای رینه، کجور، پول و آلاشت فراهم شده و گازرسانی به این شهرها بصورت سی ان جی  انجام خواهد شد.

ابراهیم زاده با بیان این که شهر آلاشت، سخت ترین مسیر گازرسانی را دارد اعلام کرد: هزینه گازرسانی به هر خانوار در شهر یادشده 30 میلیون تومان است و مردم آلاشت تا پایان سال 96 از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

کد خبر 255128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =