بازسازی کامل اردوگاه دستگاه حفاری دریایی مورب در اهواز

رئیس اداره تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری ایران از بازسازی کامل اردوگاه دستگاه حفاری دریایی مورب در اهواز خبر داد.

به گزارش شانا، یوسف خطیب زاده در این باره گفت: به روال معمول بازسازی اردوگاههای دستگاههای حفاری در موقعیت عملیاتی استقرار دکلها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همزمان با جابجایی دکل حفاری مورب از موقعیت سکوی نفتی ابوذر در آبهای خلیج فارس به اهواز برای بازسازی و نوسازی، اردوگاه آن نیز به یارد تعمیرات کارگاه شماره یک شرکت انتقال یافت.  

خطیب زاده افزود: بازسازی و تعمیر اردوگاه این دستگاه در شرائط گرمای هوا  و اوج شرجی فصل تابستان با تلاش متخصصان و کارکنان این اداره در مدت چهار ماه انجام شد.

رئیس اداره تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری ایران اظهارکرد: این تعمیرات در نوع خود از شاخص‌ترین فعالیتهای این اداره در سال جاری به شمار می‌آید که بالغ بر 40 نفر به طور مستمر در انجام  آن مشارکت داشتند.

وی گفت: در فرآیند این بازسازی، پوششهای داخلی، بدنه، کف  و تاسیسات برقی و لوله کشی آب کاروانها تعویض و فرسودگی شدید بدنه خارجی آنها مرمت شد.

خطیب‌زاده توضیح داد: این اداره مسئولیت بازسازی اردوگاههای حفاری و تعمیر و نگهداری اماکن اداری، منازل سازمانی و تاسیسات زیربنایی شهرکهای مسکونی و کارگاههای عملیاتی شرکت را بر عهده دارد و دارای واحدهای نجاری، جوشکاری، برق، لوله کشی، تهویه، بنائی، رنگ آمیزی و تاسیسات است.

رئیس اداره تعمیرات ساختمان شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط افزود: براساس ارزیابی‌های به عمل آمده عملکرد امسال این اداره در اجرای پروژه‌های تعمیرات و نگهداری نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 60 درصدی داشته است.

کد خبر 255203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =