۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر: 255815
برگزاری 5 مناقصه جدید در شرکت نفت و گاز اروندان

شرکت نفت وگاز اروندان برای تامین کالای مورد نیاز این شرکت از طریق شرکتها و پیمانکاران داخلی واجد صلاحیت پنج مناقصه جدید برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت نفت و گاز اروندان پنج مناقصه جدید در بخشهای تأمین قطعات یدکی الکتروموتور کمپرسور تزریق گاز، خرید یک عدد پمپ فشار قوی (پمپ تراک) قابل حمل به همراه دیزل ژنراتور محرکه، خرید 10 عدد FLAME SCANNER، خرید ماده شیمیایی 2, 1 BIOCIDE TYP  و خرید ماده شیمیاییCORROSION INHIBITORE FOR OIL برگزار می‌کند.

در فراخوان منتشر شده از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان اعلام شده که این شرکت در نظر دارد به عنوان خریدار، کالاهای موضوع فوق را از طریق شرکتها و پیمانکاران داخلی واجد صلاحیت تأمین کند.

از جمله شرائط متقاضیان و معیارهای ارزیابی کیفی برای حضور در این مناقصه داشتن توان مالی، ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت، استانداردهای تولید، داشتن تجربه و دانش در زمینه مورد نظر، حسن سابقه و تضمین کیفیت خدمات و محصولات اعلام شده است. 

همچنین براساس این فراخوان، متقاضیان می‌توانند از تاریخ درج آگهی نوبت نخست و حداکثر تا مدت پنج روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم، همراه با نامه درخواست که شماره و موضوع مناقصه در آن قید شده باشد، برای دریافت استعلام ارزیابی کیفی به خرمشهر، بلوار آیت الله خامنه‌ای، نبش ناصر خسرو و یا تهران، خیابان خالد اسلامبولی، خیابان پنجم، پلاک 20، طبقه دوم، امور حقوقی و قراردادهای شرکت نفت و گاز اروندان مراجعه کنند.

پس از تکمیل استعلام یاد شده، شرکت کنندگان در ارزیابی باید پرسشنامه کامل شده و مستندات مورد نیاز را حداکثر ظرف مدت دو هفته از آخرین مهلت دریافت اسناد به این شرکت تحویل دهند.

بدیهی است انتشار این آگهی صرفاً به منظور شناسایی و ارزیابی متقاضیان طبق قانون برگزاری مناقصات بوده و ارسال اسناد و مدارک فوق هیچ گونه حقی برای متقاضیان در مقابل این شرکت ایجاد نمی کند. 

شایان یادآوری است که هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه است. متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانند با شماره تلفنهای 88724245-021 تماس بگیرند.

جزئیات مناقصه و اقلام مورد نیاز شرکت اروندان در وبسایت این شرکت به نشانی www.aogc.ir اعلام شده است. 

 

کد خبر 255815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =