گشایش سه باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه تربت حیدریه

به منظور کاهش مدت انتظار هموطنان در مجاری عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروز، سه باب جایگاه در منطقه تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

به گزارش شانا، مجتبی دلبری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه درباره احداث این جایگاه ها، گفت: این سه جایگاه در شهرهای کاشمر، یونسی و بجستان و در مسیر تردد مسافرین نوروزی واقع شده است که یک باب آن با عرضه سی ان جی در شهر کاشمر فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این جایگاه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده که هم اکنون دو باب از آن به بهره برداری رسیده و یک جایگاه دیگر نیز تا پایان اسفند ماه در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه تربت حیدریه، درباره اجرای طرح نظارت بر عرضه فرآورده های نفتی اعلام کرد: با بهره گیری از تجارب سالیان قبل و استفاده از تمام ظرفیت های موجود ازهیچ تلاشی درجهت ارائه خدمات مطلوب تر وسوخت رسانی به موقع به مسافران نوروزی و زائرین آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در تعطیلات پایانی سال 94 و  نوروز 95 دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی مسئولان و کارشناسان منطقه با متصدیان و کارکنان مجاری عرضه سوخت، مدیران شرکت های حمل ونقل فرآورده های نفتی به منظور برنامه ریزی و رفع نواقص ومشکلات احتمالی و همچنین تنظیم لیست کشیک 24 ساعته کارکنان ستادی وعملیاتی و رانندگان پرتلاش  ناوگان حمل ونقل منطقه از جمله اقداماتی بود که پیش از آغاز نخستین مرحله تحقق یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، دلبری تصریح کرد: تیمهای نظارتی منطقه متشکل از  کارشناسان  بازرگانی، روابط عمومی، کنترل وکیفیت، خدمات فنی ومهندسی، سامانه هوشمند سوخت، ایمنی وآتش نشانی، CNG و دیگر عوامل کنترلی ونظارتی منطقه در پنجم اسفند ماه با حساسیت بیشتری نسبت به بازدیدهای میدانی و پایش اقدامهای مجاری عرضه سوخت اقدام کردند و این بازدیدها در طول ایام تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: همگام با دیگر همکاران تلاشگر خود در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران با تلاش مضاعف در کلیه ایام و ساعات شبانه روز با ارائه خدمات مطلوبتر، میزبان هموطنان عزیز درمجاری عرضه سوخت خواهیم بود.

کد خبر 256898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =