حفاری 13 حلقه چاه توسعه‌ای و تعمیری تکمیل شد

13 حلقه چاه نفت وگاز توسط ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در فروردین ماه امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفاری و تکمیل شد.

به گزارش شانا، حمیدرضا خوشایند، معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تکمیل حفاری 13 حلقه چاه توسعه ای و تعمیری در فروردین ماه امسال، گفت: از این تعداد چاه، 6 حلقه توسعه‌ای و 7 حلقه تعمیری- تکمیلی بوده است.

خوشایند افزود: از این چاهها، 6 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 5 حلقه در حوزه فعالیت شرکت مهندسی و توسعه نفت و دو حلقه در شرکت نفت فلات قاره حفاری شده است.

وی متراژ حفاری چاههای نفت و گاز را در مدت پیش گفته، 26 هزار و587 متر عنوان کرد و گفت: در نخستین ماه سال با وجود محدودیتهای ترافیکی تعطیلات سال نو با پیگیریهای مستمر مدیریت خدمات شرکت، 13 مورد جابجایی دکلهای حفاری در سطح محورهای مختلف صورت گرفت که تاثیر بسزایی در شتاب بخشیدن به عملیات حفاری دارد.

خوشایند اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی و دیگر بخشهای پشتیبانی شرکت در ماه گذشته، حفاری دو حلقه چاه به مدت هفت روز زودتر از زمان تعیین شده از سوی کارفرما به پایان رسید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به این‌که در زمان حاضر بیش از 70 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین این شرکت در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در مدار عملیات قرار دارند، گفت: در این مدت کار نقل و انتقال دکل جدید 95 فتح در حومه کلانشهر اهواز انجام شده و این دستگاه هم اکنون در مراحل راه‌اندازی است.

کد خبر 258776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =