۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
  • کد خبر: 261954
رضاییان: امیداوریم تیم شایسته به لیگ یک راه یابد

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با توجه به پیروزی خانگی تیمش در بازی رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم، امیدوار است شاهد صعود تیمی باشد که لیاقت راهیابی به لیگ یک را داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار شانا، دیدار رفت پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور میان تیمهای پارس جنوبی جم و نفت و گاز گچساران با نتیجه 2 بر صفر به نفع جمی ها به پایان رسید، پس از پایان بازی درگیری شدیدی میان هواداران به وجود آمد و خسارت زیادی به خودرو ها و ورزشگاه به همراه داشت.

بهرام رضاییان مدیر عامل تیم فوتبال پارس جنوبی جم در همین باره گفت: بازی خوبی بود و تماشاگران شاهد دیداری زیبا و تماشایی بودند اما متاسفانه در پایان بازی هواداران دو تیم با ایجاد حواشی سبب ایجاد صحنه های غیر فوتبالی شدند.

رضاییان با اشاره به این که این مسئله در گچساران رخ ندهد گفت: در شبکه های اجتماعی صحبت هایی شده که قرار است از سوی میزبان اتفاقهای ناگواری برای هوادران تیم  پارس جنوبی جم رخ دهد اما بی تردید میهمان نوازی آدابی است که از دیر باز در میان قوم لر رایج و پر آوازه بوده است، بنابراین عقیده دارم اتفاق خاصی نمی افتد و فوتبال زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

رضاییان درباره نتیجه بازی امروز و این که چه تیمی صعود می کند، گفت: امیداوریم فارغ از هر نتیجه ای در بازی امروز، شاهد صعود تیمی باشیم که لیاقت لیگ یکی شدن را داشته باشد و بازی در سلامت کامل برگزار شود تا انشاله شاهد اتفاقهای دیدار رفت نباشیم اما با توجه به نتیجه دیدار رفت تیم ما شانس بیشتری برای صعود دارد.

کد خبر 261954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =