مصدومان حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا مداوا شدند

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر با بیان اشاره به این که امروز ( جمعه، 18 تیرماه) 9 نفر در حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا دچار مصدومیت شدند، گفت: همه مصدومان مداوا شده و تنها یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

فرهاد کلانتری، امروز ( جمعه، 18 تیرماه) در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به مصدومیت 9 نفر در حین اطفای حریق پتروشیمی بوعلی سینا اظهارکرد: این افراد بلافاصله پس از مصدومیت با آمبولانسهای مستقر در منطقه به درمانگاه سیار که از سوی مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر در نزدیکی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا برپا شده بود، منتقل شدند.

وی تصریح کرد: تا کنون 6 نفر از مصدومان مرخص و 2 نفر دیگر به صورت سرپایی و سطحی مداوا و درمان شدند و یک نفر دیگر هم به دلیل ضربه به زانو و مچ به بیمارستان اعزام شده است.

رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر تصریح کرد: این مرکز با استقرار درمانگاه سیار 10 تختخوابی در نزدیکی محل حادثه با 30 آمبولانس آماده خدمت رسانی به مصدومان حادثه دیده مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر است.

کلانتری اظهار کرد: همه کارکنان مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برای کمک به حادثه دیدگان و مصدومان در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 264433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =