مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز بکار کرد

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان شرکت ملی نفت ایران، مدیریتها و واحدهای تابعه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در ۱۵ رشته و در دو بخش خواهران و برادران صبح امروز (۳۱ مردادماه) در محل ساختمان مدیریت اکتشاف آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور کارکنان شرکت ملی نفت ایران، مدیریتها و واحدهای تابعه و خانواده های آنها در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود.

از موارد مورد آزمون می توان جزء خوانی کل قرآن کریم، حفظ موضوعی، حفظ قرآن کریم و قرائت آن و همچنین پاسخ به مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه، اذان و احکام اشاره کرد. 

هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته است. همچنین افرادی که دوره های پیش مسابقات در یکی از رشته های حفظ و قرائت قران کریم شرکت کرده و در مرحله سراسری حائز رتبه اول شده بودند تا 2 سال و دارندگان رتبه دوم و سوم تا یکسال مجاز به شرکت در همان رشته نیستند.

از مهمانان حاضر در مراسم برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت می توان به جعفر مدنی زادگان، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، نوشین نجار، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان، محسن امیریان، مدیرطرحهای کمک به عمران مناطق نفتخیز و همچنین روحانیون معزز اشاره کرد. 

کد خبر 267306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =