بیشترین ارزش معاملات فرابورس به پالایش نفت تهران اختصاص یافت

شرکت پالایش نفت تهران بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس را تجربه کرد.

به گزارش شانا، معاملات روز یکشنبه (14 شهریورماه) بازار فرابورس ایران نسبت به دیروز (13 شهریورماه) با رشد حجم و افزایش ارزش داد و ستدها همراه بود

فرابورس امروز شاهد مبادله 149 میلیون ورقه در 14 هزار و 229 دفعه مبادلاتی به ارزش 766میلیارد و 770 میلیون ریال بود و ارقام مربوط به حجم و ارزش معاملات نسبت به روز شنبه با رشد نسبی روبرو شد.

بازار سهام فرابورس نیز میزبان نقل و انتقال 74 میلیون سهم به ارزش 218 میلیارد ریال بود که نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت تهران بیشترین حجم و ارزش معاملات در این بازار را با دست به دست شدن 12.5 میلیون سهم به ارزش 36 میلیارد ریال تجربه کرد.

امروز در حالی نمادهای «شراز»، «وگستر» «وبساما» بیشترین رشد قیمت را تجربه کردند که نمادهای «تلیسه»، «غمینو» و «کپرور» با بالاترین افت روزانه قیمت تا سقف حداکثر پنج درصد همراه شدند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با نوسان های زیادی همراه شد و سرانجام به افت 3.5 واحدی (کمتر از 0.5 درصد) رضایت داد. نمادهای «شتران»، «مارون» و «ذوب» با افت قیمتی خود بیشترین تاثیر منفی را بر آیفکس گذاشتند و در عین حال نمادهای «هرمز» و «شراز» تا سقف 1.12 درصد تاثیر مثبت بر شاخص داشت و مانع از ریزش بیشتر آن شدند.

کد خبر 268456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =