حفاری و تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز پایان یافت

مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری ایران گفت: این مدیریت در مناطق نفتخیز کشور در نیمه نخست امسال 27 حلقه چاه نفت و گاز را حفر، تعمیر و تکمیل کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، احمد تمدن اعلام کرد: از این تعداد چاه، 12 حلقه حفر و 15 حلقه تعمیر و تکمیل و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت. 

وی افزود: از چاه‌های یادشده 11 حلقه توسعه‌ای، یک حلقه اکتشافی و 15 حلقه تعمیری بوده است که در میدان‌های نفتی آزادگان و یاران جنوبی، آذر، دارخوین، میدان گازی کیش و منطقه صوفیکم حفاری و تکمیل شد. 

تمدن عنوان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال در مناطق عملیاتی که دکل‌های این مدیریت استقرار دارد، بیش از  34 هزار و 64 متر حفاری شد.

وی ادامه داد: مدیریت عملیات حفاری خشکی – 4 در این مدت در مجموع 17 دستگاه سنگین حفاری در اختیار داشته است.

مدیر عملیات حفاری خشکی – 4 شرکت ملی حفاری ایران افزود: این دکل‌ها در حوزه عملیاتی شرکت‌های مهندسی و توسعه نفت (متن)، نفت و گاز اروندان، سروک آذر و نفت خزر استقرار و در مدار عملیات قرار داشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این مدیریت در تحقق برنامه‌های تعریف شده، اظهارکرد: در این مدت حفاری سه حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی به مدت 15 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما پایان یافت.

تمدن، بازنگری فرآیند پذیرش و اجرای پروژه، بهبود فرآیند ارتباط با مشتری، افزایش کیفیت خدمات و سهم در بازار حفاری، اجرای کار طبق برنامه زمان بندی، افزایش انطباق میان زمان واقعی عملیات با زمان پیش بینی شده و ارتقاء ضریب ایمنی را از اهداف امسال این مدیریت عنوان کرد.

کد خبر 271935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =