آموزش دانشجویان در مرکز علمی کاربردی حفاری روزآمد است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان گفت: آموزش دانشجویان در مرکز علمی کاربردی حفاری از لحاظ سطح علمی و مهارتی بسیار روزآمد است.

 به گزارش شانا، مسعود خداپناه در جریان بازدید از سایت آموزشی مرکز علمی کاربردی حفاری روزآمد، اظهارکرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که وظیفه آموزش‌های مهارتی را در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر عهده دارد.

 وی با بیان این‌که این دانشگاه در واقع با مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی تکمیل می‌شود، افزود: هدف دانشگاه تکمیل آموزش با مفاهیم تخصصی و مهارتی است.

خداپناه اظهارکرد: از این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل سوم یاد می‌شود به این مفهوم که دانش نظری را به صورت مهارتی و کاربردی به دانشجویان آموزش می دهد.

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان درباره مرکز علمی کاربردی حفاری که زیرمجموعه این دانشگاه است، گفت: این مرکز تنها مرکز آموزش صنعت حفاری در کشور است که با پشتیبانی شرکت ملی حفاری ایران ایجاد و از امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب برخوردار است.

براساس گزارش شرکت ملی حفاری ایران، وی با اشاره به این‌که اساتید این مرکز از دانش آموختگان صنعت حفاری کشور و از تجارب ارزنده‌ای برخوردار هستند، افزود: با تداوم حمایت‌های شرکت ملی حفاری ایران و پیگیری‌های مستمر این دانشگاه، ایجاد رشته‌های جدید در این مرکز در مقاطع تحصیلی بالاتر در دستور کار است.
 


کد خبر 272679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =