جابه‎جایی دکل‌های حفاری تخصصی ترین عملیات حمل ونقل

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به جابه جایی هر دکل حفاری به‌وسیله 115 دستگاه انواع کشنده، انجام این عملیات از سوی این شرکت را در ردیف سریع‌ترین و تخصصی‌ترین عملیات‌های حمل و نقل در کشور اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید شهریار موسوی، با گرامی‌داشت روز ملی حمل و نقل، افزود: استفاده از خودروهای فوق سنگین خودکششی (جین پل و تندم) در  عملیات جابجایی دکل‌های حفاری، این شرکت را از دیگر شرکت‌ها متمایز می‌سازد که به طور میانگین جابجایی هر دکل بوسیله 115 دستگاه انواع کشنده انجام می‌شود.

وی در بیان عملکرد این بخش از شرکت در سال جاری توضیح داد: در هشت ماه امسال 129 مورد جابجایی دستگاه‌های حفاری توسط  اداره کل ترابری شرکت در سطح محورهای اصلی، فرعی و راه‌های دسترسی به مناطق عملیاتی محقق شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 18 مورد بیشتر است.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط اظهارکرد: در این مدت 15 هزار و 448 محموله سنگین جابه‌جا شد که این میزان نیز در مقایسه با دوره مشابه سال قبل یک هزار و 807 محموله افزایش دارد.

موسوی به حضور عملیاتی این شرکت در بیش از 10 استان نفتخیز کشور اشاره کرد و گفت: مسافت طی شده در اجرای جابجایی دکل‌ها و محموله‌های ترافیکی از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال 11 هزار و 960 کیلومتر بوده است.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران، ترابری شرکت را از شمار بزرگترین واحدهای حمل و نقل در کشور عنوان کرد که افزون بر جابه‌جایی دستگاه‌های حفاری و متعلقات آن، زمینه ایاب و ذهاب روزانه 17 هزار نفر کارکنان را در اقصی نقاط و همچنین سرویس دهی به خانواده ها و فرزندان آنان را برعهده دارد.

وی تعمیر و نگهداری خودروها در 6 کارگاه به وسعت پنج هزار متر مربع و تامین سوخت بیش از یک هزار و 200  دستگاه خودروهای سبک، سنگین و فوق سنگین و ماشین آلات سیار ساختمانی و دکل‌های حفاری را از وظایف این اداره کل برشمرد.

موسوی افزود: در راستای افزایش کارآیی و روزآمدی کارکنان این بخش، واحد آموزش اداره کل ترابری شرکت با همکاری اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی، موسسات آموزشی معتبر و پلیس راهور و همچنین انتقال دانش از طریق کارکنان پیشکسوت، آموزش به نیروهای تازه استخدام را در دستور کار دارد.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: آموزش در این بخش در مباحث روش‌های صحیح و علمی هدایت خودروها، شیوه درست تفکیک و بارگیری و  تخلیه و چیدمان طبق نقشه‌های صنعتی هر دستگاه حفاری صورت می پذیرد. 

کد خبر 274794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =