شرایط شغلی نیروهای قراردادی صنعت نفت بهبود یابد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، افزایش انگیزه سرمایه انسانی این شرکت را بسیار حائز اهمیت خواند و بر ضرورت بهبود شرایط شغلی کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت تاکید کرد.

به گزارش شانا، بیژن عالی‎پور در نشست مشترک با ناصر مولایی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، تقویت انگیزه کارکنان به ویژه کارکنان مشاغل عملیاتی را ضروری عنوان کرد.

مولایی نیز در این نشست به جایگاه ویژه شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب به عنوان مهمترین شرکت تولیدی تابعه شرکت ملی نفت اشاره کرد و گفت: فعالیت های ستادی باید در مسیر حمایت و پیشبرد فعالیت شرکت های عملیاتی باشد.

بر اساس این گزارش، توجه به سرمایه انسانی صنعت نفت و  بهبود شرایط شغلی و معیشتی کارکنان قرارداد مدت موقت شاغل در این صنعت، از تاکیدات ویژه وزیر نفت و در دستور کار معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت است.  

این موضوع، محور اصلی گفت‎وگوها را در نشست اخیر هم‎اندیشی مدیران شرکت ملی نفت ایران نیز به خود اختصاص داد. در این نشست که 29 دی ماه امسال برگزار شد، مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با ابراز خرسندی از برنامه ریزی این شرکت برای بهبود وضع کارکنان قراردادی، خواهان اجرایی شدن برنامه های مدنظر و رسیدگی به وضع پرداخت حقوق و دستمزد این کارکنان شدند.

بر اساس این گزارش، هم اکنون بیش از ١٩ هزار نفر نیروی قرارداد مدت موقت و بیش از ٤٠٠ نفر نیروی قراردادی مدت معین در شرکت ملی نفت ایران مشغول فعالیت هستند که حدود ٧٠ درصد این نیروها در شرکت های عملیاتی کار می‎کنند و بخش عظیمی از بار تولید و توسعه صنعت نفت را بر دوش دارند.  

کد خبر 275457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =