۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر: 276687
برجام عرصه را برای کار در بخش نفت مهیا کرد

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز وپتروشیمی ایران گفت: پس از برجام آرامشی در فضای کاری حاکم شده و این حاصل شرایطی است که در آن فشارها تشدید نشد و در برخی مواقع کاهش یافت.

به گزارش شانا، فرزان گلچین، رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اشاره به بهبود فضای تولید و صادرات در فضای آرام پسابرجام، گفت: پس از برجام آرامشی در فضای کاری حاکم شده و این حاصل شرایطی است که در آن فشارها تشدید نشد و در برخی مواقع کاهش یافت.

وی با اشاره به این‌که در شرایط پسابرجام نقل و انتقال‌های بانکی در برخی شرایط انجام می‌شود، افزود: هم اکنون فضا آرام و مناسب است، اگر قانون‌گذاری صحیح و اصلاحات لازم برای تسریع صادرات که پیش زمینه توسعه است انجام شود، می‌توان از این شرایط استفاده کرد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران تصریح کرد: پیش از برجام، هر روز که از خواب بیدار می‌شدیم منتظر قانون و بخشنامه‌ای از داخل و خارج کشور بودیم، اما هم اکنون دولت تلاش می‌کند تا قوانین دست و پاگیر وضع نکند، سایر مسائل این حوزه نیز به تعاملات بیرون از کشور دولت ما بر‌می‌گردد.

کد خبر 276687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =