کارگاه تامین مالی توسعه میدان‎های نفت و گاز برگزار می‎شود

شرکت CBC هلند در ادامه سلسه کارگاه‎های مدیریت شرکت‎های اکتشاف و تولید که در تهران برگزار کرده است، برنامه برگزاری کارگاه « تامین مالی طرح‎های توسعه‎ای میدان‎های نفت و گاز» را در دستور کار دارد.

به گزارش شانا، این کارگاه با هدف معرفی بهترین راهبردهای تامین مالی در توسعه میدان‎های نفتی و گازی، 11 تا 13 آذرماه امسال در هتل تهران برگزار می‎شود.

در این کارگاه سه روزه، راهبردها و گزینه‎های تامین مالی به منظور انتخاب بهترین و جذابترین راهبرد معرفی می‏شود و شرکت‎کنندگان در پایان کارگاه، قادر به ساخت یک مدل تجاری مالی و طرح اقدام «Plan Of Attack» در این زمینه خواهند شد.

دستیابی به دید وسیع در حوزه راهبردهای تامین مالی و یادگیری مفاهیم پایه‎ای در زمینه ساختار سرمایه، وام و سهام، معرفی گزینه‎های تامین مالی در دسترس در بخش نفت و گاز، چالش‎های کنونی در حوزه تامین مالی و مدل‎های موفق تامین مالی در سال‎های 2016 و 2017 و معرفی تامین‎کنندگان مالی شامل بنگاه‎های مالی و شرکت‎های سهامی عام و خاص از محورهای این کارگاه عنوان شده است.

Meb Somani با 35 سال تجربه در حوزه نفت و گاز، مدرس این کارگاه است و مدیران مالی، مدیران بازرگانی، کارشناسان بانکی و مشاوران مالی شرکت‎ها می‎توانند در این کارگاه شرکت کنند.

کد خبر 279790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =