رشد 10 درصدی حجم انتقال گاز در منطقه 5 عملیات انتقال گاز ایران

حجم گاز منتقل شده منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران در شهریورماه امسال نسبت به مردادماه، به طور میانگین با 10 درصد رشد به بیش از 11 میلیارد مترمکعب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، ولی اله فرخی، مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران، گفت: در پی افزایش 10درصدی حجم انتقال گاز در منطقه 5 عملیات در شهریورماه، حجم کل انتقال گاز به بیش از 11 میلیارد مترمکعب رسید، همچنین بر اساس گزارش تامین گاز کشور طی این مدت، سهم منطقه پنج عملیات انتقال گاز در توان مصرفی توربوکمپرسورهای تقویت فشار گاز کشور به بیش از 44 درصد رسید.

وی افزود: در این گزارش، منطقه پنج عملیات انتقال گاز بالاترین میزان به کارگیری تاسیسات در کل کشور را در شهریورماه داشته است.

فرخی با اشاره به مفهوم این آمار، تصریح کرد: در مدت ذکر شده، نزدیک به دوسوم توربوکمپرسورهای تقویت فشار گاز در منطقه پنج عملیات انتقال گاز فعال بوده و این درحالی است که عمده تعمیرات اساسی و بازرسی فنی ایستگاه‌ها و خطوط لوله نیز در فصل گرم سال انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران اظهار کرد: این موضوع با احتساب سهم بیش از 70 درصدی منطقه پنج در انتقال گاز گویای تلاش‌های کارکنان این منطقه است.

کد خبر 279818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =