حمایت صنعت نفت از دانش‌آموزان بوشهری، نوید بخش توسعه جنوب ایران

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌هایی همچون نخبه‌‎پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان می‌تواند آینده استان بوشهر را تضمین کند.

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا به طرح نخبه‌‎پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان مناطق پیرامونی صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این طرح بسیار خوب با کمک وزارت نفت و پیگیری‌های بنده در مناطقی همچون کنگان، دیر، جم و عسلویه اجرایی شد و قرار است از رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری قدردانی شود.

وی افزود: آموزش مدون می‎تواند نقش بزرگی در تربیت نیروی انسانی ایفا کند و این نگاه و برنامه خوشبختانه همواره در اولویت کاری صنعت نفت بوده است که از مسئولان ذی‌ربط نیز تشکر می‌کنیم.

نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، بیکاری و نبود اشتغال مولد را از مهم‌ترین معضلات استان بوشهر برشمرد و تصریح کرد: طرح‌هایی همچون نخبه ‌پروری و تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان می‌تواند آینده این استان را تضمین کند.

الماسی بخش مهمی از توسعه کشور و تحولاتی را که در آینده رخ می‌دهند مدیون صنایع مستقر در استان بوشهر دانست و عنوان کرد: در بخش مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت شاهد فعالیت‌های خوبی هستیم. راه‌های نرفته زیادی در این بخش وجود دارد و باید به آنها اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری، توجه به مشاغل و فرصت‌های دانش‌بنیان، پرداختن به مباحث اشتغال با رویکرد دریا‌محور و توجه به توسعه با قابلیت‌های استان بوشهر باید در ماموریت جدید برنامه‌های توسعه‌ای موازی با فرصت‌های صنعتی بیشتر لحاظ شوند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت برای جوانان غرب کارون نیز کلاس‌های کنکور برگزار کرده است که این موضوع بدون تردید به توانمندسازی مردم در آن مناطق کمک خواهد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که دانش‎آموزان استان بوشهر با تلاش و پشتکار خود و با حضور فعالانه در فعالیت‎های آموزشی طرح نخبه‌‎پروری و تقویت بنیه علمی، رتبه‎های برتر کنکور را به دست آورده‌اند.

کد خبر 284216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =