۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر: 284930
معرفی نخستین دکل سبز شرکت ملی حفاری ایران

دستگاه حفاری 70 فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران در نتیجه تلاش کارکنان دوستدار محیط زیست، به عنوان نخستین دکل سبز شرکت شناخته شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حجت‎الله مفتخر، رئیس دستگاه حفاری 70 فتح گفت: مجموعه کارکنان این دستگاه در پنج موقعیت عملیاتی که دکل 70 فتح استقرار یافت با همکاری منابع طبیعی مراکز استان‎ها و شهرستان‎ها اقدام به کاشت درخت پیرامون این دکل کردند.

وی اظهار کرد: هنگام استقرار دستگاه در یک منطقه، کارکنان در کنار وظایف کاری تعریف شده، نسبت به ایجاد فضای سبز و درختکاری تلاش می‎کنند.

مریم حمیداوی، سرپرست محیط زیست مدیریت اچ‌اس‌ای شرکت ملی حفاری ایران، گفت: با توجه به فعالیت خیره‌کننده کارکنان این دستگاه در اهتمام ویژه به محیط زیست و ایجاد فضای سبز می‎توان دستگاه حفاری70 فتح را نخستین دکل سبز شرکت ملی حفاری ایران عنوان کرد.

وی افزود: در قانون مدیریت پسماند باید دست‌کم 10 درصد فضای صنعتی هر سازمان به فضای سبز اختصاص یابد که در شرکت ملی حفاری ایران در نتیجه همکاری‌ها و برنامه‎ریزی‎ها هم اکنون بیش از 70 هکتار فضای سبز ایجاد شده که وسعت فضای سبز را نسبت به نرم تعریف شده 13.5 درصد نشان می‎دهد.

کد خبر 284930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =