۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
  • کد خبر: 285052
اجرای 950 عملیات فنی در شرکت ملی حفاری ایران

مدیر خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران از انجام 952 عملیات فنی تخصصی ناوگان خدمات فنی حفاری این شرکت در 6 ماه نخست امسال در میدان‌های نفت و گاز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری، جهانگیر شجاعی با اشاره به این‎که شرکت ملی حفاری در زمینه خدمات فنی، دستگاه‎ها و تجهیزات روزآمد در اختیار دارد، گفت: به همت کارکنان بخش خدمات فنی، خدمات مورد نیاز کارفرمایان تلاش مستمری تامین شد.

وی افزود: خدمات فنی و تخصصی حفاری به مجموع عملیات‎های تخصصی و مکمل حفاری با هدف تثبیت، شتاب‎بخشی، بهینه‎سازی و نهایی‎سازی فرآیندهای حفاری و تعمیر چاه‎های نفت و گاز اطلاق می‎شود.

شجاعی اظهار کرد: خدمات لوله‎گذاری چاه و نصب آویزه ‎آستری، آزمایش درون و برون‌چاهی، حفاری زیر فشار تعادل مخزن و حفاری با هوا و همچنین خدمات لوله مغزی سیار از جمله فعالیت‎های بخش خدمات فنی و تخصصی حفاری است.

مدیر خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران افزود: از مجموع خدمات ارائه شده، 182 عملیات در بخش خدمات لوله مغزی سیار، 329 عملیات در بخش خدمات لایه‎آزمایی، 47 عملیات در بخش آزمایش سطحی چاه، 313 عملیات در بخش خدمات لوله‌گذاری چاه، 47 عملیات در بخش رانش و نصب آویزه آستری، 19 عملیات در بخش حفاری زیر فشار تعادل مخزن و 15 عملیات در بخش حفاری با هواست که هر یک از این خدمات فنی، جایگاه ویژه‌ای در زنجیره فرآیندهای حفاری و تعمیرچاه‎های نفت و گاز دارند.

وی افزود: تلاش داریم با آموزش و به‌کارگیری استعدادهای موجود در کنار اصلاح ساختار و چابک‎سازی سازمان، همه نیازهای عملیاتی کارفرمایان داخلی را برطرف سازیم.

شجاعی در بیان برنامه‎های توسعه و نوسازی دستگاه‎ها و تجهیزات خدمات فنی حفاری و افزایش سطح کیفی ارائه خدمات فنی توضیح داد: بهره‎گیری از توان و ظرفیت‎های منحصر به‌فرد شرکت در ارائه مجموعه خدمات فنی یکپارچه، هماهنگی و هم‎افزایی واحدهای مرتبط و ارائه خدمات مورد نیاز کارفرمایان با توجه به تغییرات فناوری و رعایت جنبه‎های زیست‌محیطی بستر رشد خدمات فنی حفاری را فراهم آورده و زمینه‎ساز شکوفایی و بالندگی روزافزون خواهد بود.

مدیر خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران به گسترش فعالیت‎ها در بخش‎های بازرسی‎های دوره‎ای، تعمیرات پیشگیرانه، اتفاقی و تعمیرات اساسی برنامه‎ریزی شده تجهیزات خدمات فنی حفاری و کاهش انتظارهای عملیاتی در کنار برنامه‎های نوسازی ناوگان اشاره و اظهار کرد: حفظ و توسعه جایگاه ممتاز ارائه خدمات فنی حفاری در صنایع نفت و گاز کشور همچنان در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

کد خبر 285052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =