۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
  • کد خبر: 285635
نفت‌گاز یورو 4 به همدان رسید

توزیع نفت‌گاز یورو 4 در 9 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه همدان آغاز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر این منطقه گفت: در فاز نخست، فرآورده نفت‌گاز با استاندارد یورو 4 در بخش حمل‌ونقل از طریق 9 جایگاه عرضه سوخت در حال عرضه است.

وی افزود: 9 جایگاه سوخت‌رسان، مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، بهار و اسدآباد، عرضه نفت‌گاز با استانداردهای روزآمد جهان، یورو 4 را به‌عهده دارند.

روستایی با اشاره به رویداد همدان ۲۰۱۸ و انتخاب این استان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی اظهار کرد: امیدواریم با افزایش توان تولید این فرآورده در پالایشگاه‌ها و با پیگیری‌های مستمر بتوانیم گام‌های بعدی را با هدف کاهش آلودگی هوا محکم برداریم و امکان عرضه نفت‌گاز یورو 4 را برای همه جایگاه‌های سوخت منطقه فراهم کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، کاهش آلایندگی هوا به دلیل کاهش گوگرد موجود در این سوخت، افزایش کیفیت سوخت در خودروها، جلوگیری از خوردگی و فرسودگی زودهنگام قطعات داخلی ادوات نفت‌گازسوز و همچنین افزایش طول عمر میانگین ناوگان حمل‌ونقل سنگین را از جمله مزایای مهم این فرآورده برشمرد.

به گزارش شانا، مجتمع‌های خدماتی رفاهی آفتاب و افلاک در مسیر اتوبان همدان ـ ساوه، آریان و ازندریان ملایر، سفینه غرب در خروجی جاده همدان ـ بهار، پاسارگاد اسدآباد در مسیر خروجی اسدآباد ـ کرمانشاه و جایگاه‌های کیوان واقع در محور نهاوند ـ بروجرد، دوراهی نورآباد، جهان نفت در خروجی همدان به ملایر و پایانه مسافربری همدان، مراکز تخصیص‌یافته به عرضه این فرآورده هستند.

روزانه بیش از ۳۰۰ هزار لیتر نفت گاز یورو 4 از مبدا پالایشگاه اراک و از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل زمینی تأمین و به مصرف‌کنندگان این بخش عرضه می‌شود.

کد خبر 285635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =