شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان توافقنامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش این استان با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، توافقنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، توافقنامه همکاری بین شرکت گاز استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش این استان به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش امضا شده است و مطابق آن، اطلاع‎رسانی و توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح اداره‌های آموزش و پرورش و مدارس استان اصفهان با هدف انتقال آموزش‎های لازم به خانواده‎ها انجام خواهد شد.

بر اساس این توافقنامه، مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تا پایان سال تحصیلی جاری اقدام‌های لازم را برای تعیین مربیان پرورشی و ایجاد فضای آموزشی مناسب با هدف برگزاری نشست‌های آموزشی انجام دهد. در مقابل، شرکت گاز استان اصفهان نیز تامین استاد، تهیه محتوا و اجرای دوره آموزشی در هر شهرستان را به عهده خواهد داشت.

مقرر شده است فهرست اسامی مسئولان خدمات و نمایندگان فنی اداره‌های آموزش و پرورش استان به منظور حضور در دوره بازآموزی تخصصی ایمنی و مصرف بهینه گاز مدارس از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شود.

بازرسی دوره‎ای گاز، رفع اشکال‌های لوله‎کشی داخلی مدارس، برنامه‎ریزی درباره اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی دانش‎آموزان پایه ششم مدارس، ارسال پیام‎های هفتگی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی نیز از جمله اقدام‌هایی است که به‌عهده اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است. شرکت گاز استان اصفهان نیز در توافقنامه یادشده ملزم به حمایت از طرح‎های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه گاز طبیعی شده است.

کد خبر 285814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =