فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت منتشر شد

فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) در سامانه تأمین الکترونیکی کالای صنعت نفت (EP) بارگذاری شده و در اختیار همه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شانا، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در اطلاعیه‎ای اعلام کرد:

«در راستای تحقق حمایت از کالای ایرانی و منویات مقام عالی وزارت نفت و با عنایت به فراخوان‌های عمومی انجام شده قبلی و ارزیابی صلاحیت منابع خوداظهاری کرده در سامانه EP توسط کمیته‌های فنی بازرگانی دستگاه مرکزی بر اساس دستورعمل ارزیابی صلاحیت و رتبه‌بندی تامین‌کنندگان و سازندگان و معیارهای ارزیابی‌ صلاحیت، مطابق قانون برگزاری مناقصات بدینوسیله به اطلاع می‌رساند بر اساس ابلاغ رئیس دستگاه مرکزی، «فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL)» در سامانه تأمین الکترونیکی کالای صنعت نفت (EP) از تاریخ 97/09/01 بارگذاری شده و در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته است.

در این ارتباط موارد زیر قابل ذکر است:

1. آن‌ دسته از منابعی که خود‌اظهاری کرده و در حال بررسی و ارزیابی است، به محض نهایی شدن ارزیابی پرونده آنها در کمیته‌های فنی بازرگانی دستگاه مرکزی، در صورت کسب نصاب مورد نظر به فهرست مذکور اضافه خواهند شد.

2. بهره‌برداری از منابع موجود در فهرست بلند قبلی در برگزاری مناقصات محدود و سایر خریدها مطابق با دستورعمل‌های صادره درباره به‌کارگیری (AVL) که در حال اقدام بوده اما به دلایلی غیر از عدم صلاحیت از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در لیست جدید قرار نگرفته‌اند، تا پایان مراحل امضای قرارداد بلامانع است.

3. با عنایت به مجوزهای قانونی و به‎منظور بهره‌مندی از حضور دیگر منابعی که به هر دلیلی موفق به ورود به فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت نشده‌اند، مقرر شد در فرصتی مناسب و پس از بررسی روش‎های اجرایی نسبت به فراخوان بعدی اقدام لازم انجام شود که این موضوع متعاقبا از طریق جراید کثیرالانتشار و خبرگزاری‌های رسمی و سامانه تأمین الکترونیکی کالای صنعت نفت به نشانی ep.mop.ir به اطلاع عموم خواهد رسید.»

کد خبر 285887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =