سومین المپیاد مهندسی نفت اسفندماه امسال برگزار می‎شود

سومین المپیاد علمی پژوهشی مهندسی نفت در دو بخش علمی و پژوهشی و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی، 16 اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، دانشگاه صنعتی شریف با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت عراق، مرکز همکاری‎های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، شرکت ملی نفت ایران و نیز ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی، در نظر دارد سومین المپیاد مهندسی نفت را در دو بخش علمی و پژوهشی و با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی برگزار کند.

به این منظور و با هدف همفکری و هم‌سوسازی دستگاه‎های اجرایی، موسسات، دانشگاه‎ها، پژوهشگاه‎ها و نیز شرکت‎های خصوصی و دولتی فعال در صنعت نفت، نخستین جلسه کمیته راهبری این رویداد 12 آذرماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‎شود.

بر اساس این گزارش، بخش پژوهشی این رویداد با الهام از رقابت‎های ایده‎محور مورد حمایت شرکت‎های بین‎المللی و به صورت جمع‎سپاری چالش‎ها و دریافت ایده به صورت طرح پیشنهادی اجرایی می‎شود. علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به وب‎سایت دبیرخانه المپیاد مهندسی نفت به نشانی www.Oilympic.com مراجعه کنند.

کد خبر 285929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =