برگزاری طرح همیار گاز در زاهدان

طرح همیار گاز برای دانش‌آموزان مدارس مناطق گازدار شده شهرستان زاهدان، با همکاری شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و اداره آموزش پرورش استان برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رضا پنجابی، سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما درباره آموزش نکات ایمنی به دانش‌آموزان و خانواده‌های زاهدانی گفت: طرح همیار گاز ویژه مدارس نقاط گازدار شهر زاهدان و با حضور 150 دانش‌آموز مقاطع پنجم و ششم با هدف آموزش نکات ایمنی برگزار شد.

وی افزود: طرح همیار گاز و آموزش مهارت‌های ایمنی به دانش‌آموزان، به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و افزایش توان خانواده‌ها در مقابل وقوع حوادث احتمالی ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی اجرا می‌شود. گسترش این‌گونه مهارت‌ها از جمله اهداف تربیتی شرکت ملی گاز در سیستم آموزشی مدارس است.

سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ضعف در مهارت‌های ایمنی افراد سبب آسیب‌پذیری و افزایش احتمال وقوع حوادث جبران‌ناپذیری می‌شود که با ارائه آموزش‌های لازم می‌توان از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کرد و خسارات احتمالی را به حداقل رساند.

پنجابی یکی از شیوه‌های مناسب برای ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه را آموزش به دانش‌آموزان عنوان و اظهار کرد: شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزاری این طرح‌های آموزشی را ادامه خواهد داد و تلاش می‌کند نقش خود را برای اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و اجرای مسئولیت اجتماعی در کاهش حوادث احتمالی به نحو احسن ایفا کند.

کد خبر 286174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =