تامین به‌موقع سوخت جایگزین خانوارها و مصرف‌کنندگان عمده کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: تامین به‌موقع سوخت جایگزین خانوارها و مصرف‌کنندگان عمده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی افزود: آماده‌بودن تاسیسات گاز مایع و فروشندگی‌های سیار، فعال‌شدن فروشندگی‌های غیرفعال، استفاده از نفتکش‌های تدارکاتی با بستن نازل و توزیع نفت‌سفید در مناطق فاقد گاز، از جمله اقدام‌هایی است که برای تامین سوخت جایگزین خانوارها و مصرف‌کنندگان انجام شده است.

وی بر آمادگی هر چه بیشتر واحدهای عملیاتی ستاد و نواحی به‌ویژه نواحی مرزی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل سرما تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مواجهه با شرایط اضطرار در زمستان امسال انجام شده است.

یاسمی با اشاره به ارسال بیش از ۴۸ میلیون لیتر نفت سفید برای فروشندگی‌های روستایی و شهری استان کردستان تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه عملیات تامین سوخت روستاهای سخت‌گذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدیر منطقه کردستان درباره تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تامین انرژی استان گفت: با توجه به اهمیت این نیروگاه، ذخیره‌سازی مطلوب سوخت در مخازن آن انجام شده است.

وی با بیان این که تاکنون ۵۵ میلیون لیتر نفت‌گاز به این نیروگاه تحویل و ذخیره‌سازی شده است، افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.

یاسمی همچنین از وجود چهار جایگاه سیار عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان خبر داد و اعلام کرد: عملیات تامین و توزیع ۶۶ جایگاه عرضه سوخت و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی نیز با بازدید کارشناسان منطقه به صورت مطلوبی در جریان است.

کد خبر 286438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =