تامین و توزیع سوخت در مناطق عشایرنشین اهواز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از تامین و توزیع مطلوب سوخت در مناطق عشایرنشین استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌الله نجفی با اشاره به سقف سهمیه ۲۰۰ لیتری نفت سفید برای هر خانوار، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده این مهم تا سقف ۶۰۰ لیتر برای شهرهای شمالی استان و در برخی شهرهای دیگر، افزایش داشته است.

وی از تامین سوخت نفت سفید هموطنان براساس سامانه تجارت آسان و همچنین زیرساخت‌های بانکی در دیگر مناطق کشور خبر داد و اذعان کرد: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز هموطنان در اولویت کاری این شرکت قرار دارد و همشهریان عزیز نگران سوخت مورد نیاز خود نباشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، به سامانه تجارت آسان اشاره و تصریح کرد: این سامانه بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری تشکیل شده است و بر طبق آن، بدون ثبت در سامانه تجارت آسان حتی یک لیتر فرآورده نفتی تحویل افراد نخواهد شد.

نجفی در پایان با اشاره به مراحل ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تایید شرکت گاز استان برای این مهم در گذشته، افزود: به همین منظور نشستی با حضور مسئولان شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تشکیل و برای ۵۷ هزار و ۴۰۰ خانواری که در سامانه تجارت آسان ثبت‌نام کرده‌اند، کارت نفت صادر شد.

کد خبر 286691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =