نمایش پیام‎های آموزشی شرکت بهینه‎سازی در فضای تبلیغاتی مترو

پیام‎های آموزشی و فرهنگ‎سازی با موضوع مصرف بهینه سوخت به همت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و شرکت مترو در فضای تبلیغات محیطی ایستگاه‎ها و واگن‎های مترو دو کلانشهر تهران و شیراز به نمایش درآمد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت، این تابلوها با پیام‎های ساده آموزشی خطاب به شهروندان با توجه به فصل زمستان به منظور بهینه‎سازی مصرف انرژی در بخش‎های ساختمان و حمل‎ونقل طراحی شده است که متناسب با فصل و اقلیم شهرهای مختلف تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت ضمن انجام این طرح و گسترش آن در فضای تبلیغات محیطی متروهای سراسر کشور در نظر دارد برای تغییر الگوی رفتار مصرفی شهروندان و کاهش مصرف انرژی در کشور اقدام کند.

شایان ذکر است در راستای قراردادهای طرح توسعه حمل‎ونقل مسافر با قطار شهری که میان شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و شهرداری تهران و کلانشهرهای اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم با حضور وزیر نفت در تاریخ یک آبان ماه امضا شد، بخش قابل توجهی از فضای تبلیغات محیطی ایستگاه‎ها و واگن‎ها در متروهای سراسر کشور به موضوع فرهنگ‎سازی درباره بهینه‎کردن مصرف انرژی اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 286977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =