بیش از 500 میلیارد تومان پروژه‌ گازرسانی در خراسان رضوی بهر‌ه‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

سخنگوی شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: به برکت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 500 میلیارد تومان پروژه‌های گازرسانی در سراسر این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، سیداحمد علوی گفت: امروز (شنبه، 13 بهمن‌ماه) و همزمان با دومین روز از دهه فجر، بیش از 1300 پروژه گازرسانی در خراسان رضوی با رقمی بالغ بر 540 میلیارد تومان با حضور علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقام‌های استانی و محلی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این برنامه به‌طور نمادین با روشن کردن مشعل گاز در یکی از روستاهای شهرستان تربت حیدریه اجرا می‌شود. 

سخنگوی شرکت گاز استان خراسان رضوی تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی شهر سمیع‌آباد و 113 روستای استان، افتتاح دو ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 5000 و 10000، گازرسانی به 171 واحد تولیدی و صنعتی و بهره‌برداری از خط انتقال 16 اینچ تربت حیدریه- کاشمر بخشی از برنامه افتتاحیه است.

علوی گفت: پروژه گازرسانی به 92 روستا و 934 واحد تولیدی و صنعتی، 12 ایستگاه تقلیل فشار TBS و احداث خط لوله انتقال گاز 30 اینچ دیزباد - تربت حیدریه به طول 70 کیلومتر نیز امروز گلنگ‌زنی می‌شود.

شایان یادآوری است که با اقدام‌های انجام شده تاکنون 99.9 جمعیت شهری و نزدیک به 85 درصد جمعیت روستایی استان خراسان رضوی زیر پوشش شبکه‌ گازرسانی قرار دارند.

کد خبر 287181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =