گاز باید به ارزش افزوده تبدیل شود

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزیر نفت و مدیریت صحیح وی در پروژه‌های گازرسانی گفت: گاز ثروت کشور است که باید به ارزش افزوده تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خراسان رضوی، بهروز بنیادی صبح امروز (شنبه، ۱۳ بهمن‌ماه) در آیین بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر گفت: پارسال ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه در اختیار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت، اما مدیران عامل گاز، آقایان عراقی و تربتی این رقم را با مدیریت خود به ۳۰ هزار میلیارد تومان رساندند که این اقدام به معنای بهره‌وری است.

وی با تاکید بر اینکه ثروت کشور باید به ارزش افزوده تبدیل شود، افزود: پول صادرات و فروش گاز باید در اختیار شرکت ملی گاز ایران قرار بگیرد.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: از آقای زنگنه که با مدیریت صحیح خود این موفقیت را به ارمغان آورده است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

آیین بهره‌برداری رسمی از خط لوله انتقال گاز تربت حیدریه - کاشمر، آغاز عملیات اجرایی خط لوله انتقال گاز دیزباد- تربت حیدریه، بهره‌برداری رسمی از گازرسانی به شهر سمیع‌آباد، ۱۱۳ روستا، ۱۷۱ واحد تولیدی و صنعتی و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۹۲ روستا، ۹۳۴ واحد تولیدی و صنعتی و ۱۲ ایستگاه تقلیل فشار گاز هم اکنون در شهر نسر از توابع تربت حیدریه با حضور حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی، محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

کد خبر 287192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =