صرفه جویی ۱۱۸ میلیون لیتری مصرف بنزین در استان همدان

پس از گذشت 10ماه از سال ۹۷، همدانی‌ها با مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در بخش حمل‌ونقل، ۱۱۸ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: در ۳۰۶ روز از سال ۹۷، حدود ۱۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده سی‌ان‌جی در منطقه همدان مصرف شد.

وی افزود: با توجه به عرضه روزانه حدود ۴۲۵ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در ۴۴ جایگاه (دومنظوره و تک منظوره) در استان همدان، هر روز ۳۸۶ هزار لیتر در مصرف بنزین، این فرآورده ارزشمند، صرفه‌جویی می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، تنوع بخشی به سبد سوخت خودروها را موضوعی مهم و اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: با افزایش تعداد خودروها و رشد شتابان مصرف سوخت در کشور، حرکت به سمت توسعه زیرساخت‌های مصرف گاز طبیعی فشرده به صلاح اقتصاد کشور است.

روستایی گفت: منطقه همدان همسو با سیاست‌ها و تحقق چشم‌انداز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در راستای افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کشور با دیگر مناطق همگام بوده و تا پایان سال سه جایگاه عرضه سی‌ان‌جی دیگر در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 287208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =