تمدید جشنواره دانش‎آموزی بهسو تا پایان بهمن‎ماه

جشنواره دانش‎آموزی بهسو که با هدف آموزش و ترویج فرهنگ صرفه‎جویی مصرف سوخت از سوی شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت در حال برگزاری است به دلیل استقبال دانش‎آموزان تا پایان بهمن‎ماه تمدید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت، مهدی حبیب‎بیگی، دبیر جشنواره دانش‎آموزی بهسو با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه شاهد استقبال دانش‎آموزان از جشنواره هستیم و تاکنون آثار فاخری از سوی دانش‎آموزان سراسر کشور از شهرهای مختلف دریافت کرده‎ایم که با توجه به محدودیت زمان سه هفته‎ای و تقاضای شرکت در جشنواره تصمیم بر این  شد که جشنواره تا پایان بهمن‎ماه تمدید شود.

وی اظهار کرد: علاقه‎مندان شرکت در جشنواره در فرصت باقی مانده می‎توانند با نصب اپلیکیشن بهسو یا مراجعه به سایت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت به آدرس http://ifco.ir/index.php/studentfst  نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

حبیب‎بیگی افزود: این جشنواره در پنج بخش نقاشی، عکاسی، داستان‌نویسی، کاریکاتور و شعر در حال برگزاری است و هیئت داوران پس از بررسی آثار دریافت شده از سوی دانش‎آموزان مقطع متوسطه سراسر کشور 25 نفر  شامل پنج نفر در بخش نقاشی، پنج نفر داستان نویسی، پنج نفر عکاسی، پنج نفر کاریکاتور و پنج نفر در بخش  شعر به عنوان نفرات برتر انتخاب می‎شوند و جوایز ارزنده‎ای از سوی شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت به برندگان اهدا خواهد شد.

دبیر جشنواره دانش‎آموزی بهسو ضمن تشکر از مجموعه وزارت نفت و شخص وزیر نفت در اهتمام به فرهنگ‌سازی در مقوله صرفه‎جویی مصرف سوخت تصریح کرد: اینکه چنین طرح‎های فرهنگی از سوی بالاترین مقام وزارت  حمایت و بر آن تأکیدمی‌شود، انگیزه مضاعفی برای مجریان در برگزاری هر چه با شکوه‎تر آن ایجاد می‎کند و قطعا نتایج متفاوت‎تری را شاهد خواهیم بود.

وی از مجموعه وزارت نفت، مجموعه بسیج وزارت نفت، بسیج دانش‎آموزی و سازمان نوسازی مدارس قدردانی و اظهار کرد: قطعا چنین طرح‎هایی همکاری و مساعدت دستگاه‎هایی که دغدغه ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف را دارند، می‎طلبد و کمک این عزیزان اصلی‎ترین عامل موفقیت این جشنواره خواهد بود.

کد خبر 287260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =