اجرای طرح ٢٤ ساعته شدن تامین آب اماکن شرکت نفت و گاز آغاجاری

در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف عمل به مسئولیت‎های اجتماعی و ارائه خدمات عام‎المنفعه، طرح افزایش ساعات آبدهی به مناطق شرکتی و شهری در شرکت نفت و گاز آغاجاری انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، با تلاش کارشناسان و کارکنان خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تأسیسات و نگهداری و تعمیرات در این طرح، آبدهی به مناطق و اماکن شرکتی و شهری از ١٢ ساعت در روز به ٢٤ ساعت شبانه روز افزایش یافت و خدمتی دیگر از این شرکت به شهرستان امیدیه رقم خورد.

طرح افزایش میزان آب مصرفی، در یک اقدام ضربتی در کمتر از هشت ماه با احداث ٢٣ کیلومتر خط لوله انتقال آب از جایزان به امیدیه و حفر دو حلقه چاه عمیق با تلاش کارشناسان و کارکنان نگهداری و تعمیرات، خطوط لوله، ترابری و امور مهندسی و ساختمان برای تأمین آب مصرفی مورد نیاز انجام و در تابستان امسال مشکل کمبود آب در بخش قابل توجهی از مناطق و اماکن شرکتی و شهری به نحو مطلوب و شایسته‎ای رفع شد.

میزان آبدهی ابتدایی با اجرای این طرح از چهار ساعت در روز به  هشت ساعت و سپس ١٢ ساعت در روز افزایش یافت و با انجام عملیات لازم هم‌اکنون به میمنت دهه مبارک فجر به ٢٤ ساعت شبانه روز رسیده است.

کد خبر 287386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =